Pored brige za vašu sigurnost, opozivi i kampanje poboljšanja proizvoda također unaprjeđuju dugoročnu kvalitetu Hondinih proizvoda i vaše iskustvo posjedovanja Honda automobila. Stoga vam savjetujemo da svakako posjetite servis gdje će se izvršiti potrebni radovi. Također vam preporučujemo da kontaktirate vaš ovlašteni Honda centar i provjerite da li je vaš automobil obuhvaćen nekim neizvršenim opozivom. Pored toga bilo bi dobro da ponekad otvorite ovu stranicu kako bi vidjeli postoji li neka nova informacija vezana za vaš automobil.
Što je opoziv?
Opoziv se objavljuje jer proizvođač sumnja na potencijalni kvar vezan uz sigurnost vozila. To se može odnositi na neku osobinu, dizajn ili izradu vozila, a može biti uzrok značajnog rizika od povrede za vozača ili putnike u vozilu, ili za ostale sudionike u prometu.
Što je kampanja poboljšanja proizvoda?
Kampanja poboljšanja proizvoda nije vezana uz sigurnost vozila. Budući da se svakodnevno usavršavaju postojeće tehnologije, mogu se pojaviti situacije gdje je proizvođač razvio nove komponente ili procese koji će povećati ukupnu kvalitetu vozila.
Internetska provjera
Molimo vas da ispunite donji obrazac kako bi provjerili postoji li informacija o nekom neizvršenom opozivu ili kampanji poboljšanja proizvoda za vaše vozilo.