Zatvori

CB1000R Neo Sports Café

SIROV, BUNTOVNIK I RETRO

ČVRSTI STAV

Scroll

CB1000R Neo Sports Café

Tvrd do srži

Impresivan i fantastičan novi izgled - novi CB1000R još više naked.

NOVI IDENTITET

Sportski naked motocikl sa razlikom.

Kompaktan i mišićav, sa metalnim završetcima koji odražavaju tradiciju Café Racera. To je moćna zvijer kojom se lako upravlja. Pozdravite novi CB1000R ako se usuđujete.

CB1000R Neo Sports Café
CB1000R Neo Sports Café
CB1000R Neo Sports Café
CB1000R Neo Sports Café

I AGRESIVAN

Naked postaje još više minimalistički.

"Mi to nazivamo Neo Sports Café Racer i to je novi stil za CB1000R. Potpuno preuređen od kotača pa na dalje, s naglaskom na metal, ima individualni i agresivni karakter. S motorom i kućištem završenim u crnoj boji, ovaj motocikl baca novu sjenu na ulicu i pokazuje pravi karakter svugdje gdje ga vozite - ili parkirate.

CB1000R Neo Sports Café

ZNAČAJKE

Pogledajte POBLIŽE detalje CB1000R. Jedinstven spoj Sport Naked i minimalističkog Café Racer stila koji je teško ignorirati.

ZNAČAJKE

Pogledajte POBLIŽE detalje CB1000R. Jedinstven spoj Sport Naked i minimalističkog Café Racer stila koji je teško ignorirati.

Izbor je na vama

Možete odabrati apsolutni minimalizam, ili odabrati model sa dodatnom opremom.

CB1000R Neo Sports Café Neo Sports Café CB1000R Dizajniran oko potpuno nove šasije koja je u kombinaciji s visokoučinkovitom predniom Showa vilicom i ABS kočnicama - prednja kliješta su radijalna. Redni četverocilindrični agregat, obujma 998cc s njnime se upravlja putem Throttle By Wire. Također može se odabrati između 3 načina vožnje i 1 korisnički mod. Također dolazi s anti hopping spojkom, podesivim kočenjem pomoću pogonskog agregata, HSTC Hondinim upravljanjem okretnim momentom, potpunom LED rasvjetom i LCD zaslonom.
CB1000R Neo Sports Café Neo Sports Café CB1000R+ Ovaj model ima sve gore navedeno, ali je dostupan s ovom tvorničkom dodatnom opremom: grijane ručke upravljača, aluminijski prednji blatobran, aluminijski stražnji blatobran, vjetrobran s aluminijskim umetcima, poklopac za sjedalo suvozača s aluminijskim umetcima, poklopac hladnjaka s CB1000R logotipom, i quickshifter.

Specifikacije

IZAZIVA VAS NA VOŽNJU

Sportsko upravljanje sa agresivnim izgledom

Snažan četverocilindrični pogonski agregat obujma 998 ccm - s kovanim klipovima, poput CBR1000RR - ovješen je na potpuno novu šasiju; snažnu čeličnu sa jednom gredom i jednostrukom stražnjom vilicom. Maksimalna snaga je 107 kW pri 10,500 okretaja u minuti, te u kombinaciji sa okretnim momentom od 99 Nm pri 7,750 okretaja, pruža snažno ubrzanje kada vam je potrebno. To je uzbudljiva mješavina jakih performansi i kontrole snage kroz cijeli raspon okretaja motora.

CB1000R Neo Sports Café

Kratki prijenosni omjer zupčanika u prvom, drugom i trećem stupnju prijenosa zajedno sa anti hopping spojkom, čine se promjenu brzina na zavojitim prometnicama još zabavniju.

CB1000R Neo Sports Café

Motocikl koji izgleda, osjeća i djeluje drugačije od bilo čega što je ikada prije bilo.

UPRAVLJANJE SNAGOM

Evo kako funkcionira Sustav odabira načina vožnje.

CB1000R Neo Sports Café

Spremajući vaše osobne postavke, CBR1000 se može prilagoditi za vožnju po gradu ili se može osloboditi za uzbudljivu vožnju otvorenom cestom.

Upravljanje komandom gasa putem žice TBW (Throttle by Wire) dodan je za maksimalnu kontrolu i vrhunske performanse. Djeluje preko 3 načina vožnje, a zajedno s Honda podesivom kontrolom okretnog momenta (HSTC), to je uzbudljiva kombinacija koja će vam omogućiti da vozite malo žešće, na duže relacije.

Kiša

Najniža postavka snage koju možete odabrati pruža srednje kočenje agregatom, visoki HSTC. Niža razina snage i okretnog momenta usmjerena je na prva tri stupnja prijenosa - gdje vam je najviše potrebno kada je mokro.

Standard

Ovaj način rada koristi srednje postavke za kočenje agregatom i HSTC-om. Smanjuje snagu u prvom i drugom stupnju prijenosa te koristi krivulju snage koja se nalazi neposredno ispod SPORT moda. Smanjena je količina okretnog momenta kod minimalnog otvaranja ručke gasa, kako bi motocikl ostao uglađen i stabilan prilikom dodavanja te oduzimanja gasa. Omogućuje i djelomično proklizavanje stražnjeg kotača te također drži prednji kotač na tlu.

Sport

Kada želite to ići, ovaj način rada koristi postavke visoke snage s najnižim razinama EB i HSTC kako bi isporučio 100% snage kroz sve šest stupnjeva prijenosa. To je kao da si ga odvezao; maksimalni zakretni moment na svim položajima leptira s vrlo malo ulaza iz HSTC.

Korisnički mod

Programabilni način koji omogućuje vozaču da odabere fino podešavanje triju postavki, a moguće je odabrana podešenja spremiti za buduću upotrebu.