Nova Honda CRF 1000L Africa Twin

22.10.2015.

Nasljeđujući svestrani duh svojih slavnih predaka, posve nova Honda CRF1000L Africa Twin donosi snažni inovativni dvocilindrični pogonski agregat i iznimno laganu šasiju...

Nova Honda CRF 1000L Africa Twin
Nova Honda CRF 1000L Africa Twin

Pored standardne verzije u ponudi će se naći i model sa stražnjom ABS kočnicom s mogućnošću isključivanja ABS-a i Hondinim sustavom kontrole okretnog momenta (HSTC).

Ovaj model će biti moguće naručiti u kombinaciji s konvencionalnim i automatiziranim DCT mjenjačem s dvije spojke.

Osnovna obilježja nove Africe Twin su snažan pogonski agregat, iznimna krutost šasije, dugi hod suspenzije te uspravna pozicija sjedenja s širokim volanom koji osigurava bolju stabilnost neovisno o podlozi na kojoj se nalazite.

Nova Honda CRF 1000L Africa Twin

Upravo su navedena obilježja ključ udobnosti, lakoće vožnje i prilagodljivosti svakoj situaciji neovisno o tome vozite li se po autocesti, zavojitoj planinskoj cesti ili središtem grada.

Nova Africa Twin Vas neće iznevjeriti ni kada se u Vama probudi pustolovni duh pa udobnost asfalta odlučite zamijeniti makadamom.

Kod Honde sve započinje s pogonskim agregatom. Dvocilindraš zapremnine 998 ccm konstrukcijski se temelji na trkaćim agregatima modela CRF 250R i 450R.

Nova Honda CRF 1000L Africa Twin

Agregat razvija snagu od 70 kW pri 7.500 o/min uz maksimalni okretni moment od 98 Nm pri 6.000 o/min.

Čelični okvir nove Africe Twin pruža savršeni balans pri visokim brzinama neovisno o opterećenju motocikla. Zahvaljujući konstrukcijskim rješenjima poput primjerice pozicije akumulatora iza glava cilindara dobiveno je niže težište i bolji raspored težine.

Motocikl leži na 21" prednjem i 18" stražnjem kotaču. Ove dimenzije kotača omogućuju ugradnju čitavog niza kako cestovnih tako i off road guma.

Nova Honda CRF 1000L Africa Twin

Dizajneri su se pri stvaranju nove Africe Twin vodili idejom „beskompromisne pustolovine". Ta ideja prožeta je kroz kompletnu vanjštinu motocikla od minimaliziranog oklopa preko dvostrukih prednjih LED svjetala originalnog dizajna do sjedala podesivog po visini.

Ogromni spremnik goriva zapremnine 18,8 litara te prosječna potrošnja goriva od svega 4,6 l/100 km (za model s DCT mjenjačem) dodatno naglašavaju pustolovni duh motocikla dajući mu autonomiju od 400 km.

Vjerujemo da će Vas sve navedeno motivirati da krajem siječnja posjetite Hondine ovlaštene centre, uživo se upoznate s novom Africom Twin te saznate još više detalja.