CBR1000RR FIREBLADE SP & SP2 TEHNOLOGIJA

IZGLED SPORTSKOG MOTOCIKLA

DUŠA SUPERBIKE-A

Scroll

Honda Fireblade SP

Gospodin Sato-san – vođa projekta

"Njegova istinska svrha - bez obzira na to gdje se vozi - jest uživanje u nečemu što se obično ne doživljava u svakodnevnom životu, nešto što se ne može nadmašiti".

Ostati u skladu

Kako Firebladeov elektronički paket povezuje vozača, motocikl i asfalt zajedno

Honda Fireblade SP

Vi i motocikl uvijek imate kontrolu, pod bilo kojim nagibom.

Mozak

Inercijska jedinica za mjerenje (IMU), koja se nalazi blizu središta gravitacije, nervni je centar motocikla, stalno kontrolira pravac kretanja te kut nagiba.

Kontrolna jedinica motocikla također skuplja informacije o brzini vrtnje kotača, okretajima motora, korištenja kočnice te gasa od drugih kontrolnih jedinica te - ovisno o odabranom modu ovjesa odabranog od vozača - može izračunati optimalnu snagu kompresije i prigušenja potrebnog pri različitim brzinama.

Pri kočenju

Kontrola podizanja stražnjeg kotača pri kočenju (RLC) pomaže pri sprečavanju podizanja stražnjeg kotača prilikom snažnog i kasnog kočenja, posebno u zavojima. Tu je i novi ABS, koji upravlja snagom kočenja ovisno o kutu nagiba motocikla u zavoju; Fireblade nevjerojatno oprašta.

Honda Fireblade SP

Novi ABS radi u zavojima, povećavajući samopouzdanje kada idete na zavoj previše agresivno. Česta pogreška koju čini većina vozača - čak i profesionalci.

Honda Fireblade SP

Čim počnete ulaziti u zavoj sa CBR1000RR, njegov visoko-tehnički mozak već izrađuje sve potrebne proračune.

Performanse u duši

Vrlo odzivan agregat koji također dobro zvuči.

Honda Fireblade SP

Neusporedivo na motociklu, motocikl je remek-djelo koje kombinira inženjering i elektroniku sa RC213V.

Srž filozofije Firebladea, ovaj novi motor je 2 kg lakši od prethodnog CBR1000RR i ima nove klipove - kao i nove klipne prstenove - koji podižu kompresiju do 13: 1, dodajući 11ks. Okreće se do 13.000 o / min i generira sirov, dubok zvuk motora kroz titanski ispušni lonac.

Izmjene

Različita konstrukcija koljenastog vratila, duži hod ventila te promijenjeni kut paljenja zbog povećanja performansi. Dok su magnezijski karter za ulje, te poklopac paljenja, zajedno s lakšim dijelovima u kvačilu papučice, pridonose smanjenju težine samog agregata.

Honda Fireblade SP

Oblikovan za optimalni odmak od tla, novi ispušni sustav od titana smanjuje težinu te je postavljen kako bi se pridonijelo centralizaciji mase.

Honda Fireblade SP

UPRAVLJANJE SNAGOM

Evo kako funkcionira Sustav odabira način vožnje na SP i SP2.

Honda Fireblade SP

Izlazna svojstva motora, šasije i - na SP i SP2 - ovjesa koji se elektronički upravlja i stalno prilagođava dok vozite. Firebladeovi modovi poznati su kao "Brzi, zabavni i sigurni" te se mogu podesiti zakretanjem sklopke na lijevom upravljačkom sklopu.

Mod 1

Pruža linearan, glatki odziv gasa, nizak HSTC te kočenje agregatom, dok uvodi visoko prigušenje na ovjesu.

Mod 2

Kontrolira izlaznu snagu agregata kroz prva tri stupnja prijenosa, sa srednje podešenim HSTC, ovjesom, kočenjem agregatom, te prigušenja ovjesa.

Mod 3

Analizira izlaznu snagu kroz četvrti - do zadnjeg stupnja prijenosa. Visoki HSTC osigurava bolju trakciju te stabilnost zajedno s povećanjem kočenja motora, dok ovjes podešava na niske postavke prigušenja.

Korisnički mod

Postoje dva korisnička načina rada, što ukupno čini pet načina vožnje. Kada je odabran, modovi motocikla jedan, dva i tri mogu se programirati neovisno o stilu vožnje vozača, njegovoj težini, konfiguraciji staze i uvjetima. Neke se postavke mogu čak isključiti ako to želite.

AMORTIZACIJA

Prvi puta korištena na motociklu serijske proizvodnje.

Fireblade SP i SP2 prvi su Honda motocikli opremljeni s prednjim i stražnjim ovjesom Öhlins S-EC, koristeći 43mm NIX30prednju vilicu te TTX36 stražnji amortizer. Ovisno o modu ovjesa koji je odabrao vozač, ovaj sustav daje optimalnu povratnu informaciju - automatski se podešava preko upravljačke jedinice za suspenziju (SCU) - tijekom normalnog upravljanja, snažnog ubrzavanja, kočenja i skretanja.

Honda Fireblade SP

Stražnja Pro-link vilica modificiranog profila te debljine strukture kako bi se maksimalno uštedilo na težini. Plinski TTX36 Smart-EC (Öhlins) amortizer ima podesivo predopterećenje opruge, kompresiju te povrat dok je hod 60 mm.

Honda Fireblade SP

Ima puno osjećaja na upravljaču SP CBR1000RR zahvaljujući vilici promjera 43 mm NIX130 Öhlins s prednapregnutim, kompresijskim i povratnim podešavanjem, s hodom od 120mm; Marchesini kotači serijska su oprema na SP2.