i-MMD sustav samostalno određuje najefikasniji način korištenja električne energije i goriva, što znači da nema potrebe da vozač ručno određuje režim vožnje: EV Drive, Hybrid Drive i Engine Drive. U EV Drive režimu vožnje, električni agregat se napaja samo iz baterija, pri tom nudi vožnju bez emisije ispušnih plinova. U Hybrid Drive režimu vožnje agregat s unutrašnjim sagorijevanjem generira električnu energiju i pogoni električni agregat. U ovom režimu višak snage agregata s unutrašnjim sagorijevanjem koristi se za punjenje baterija, a u Engine Drive režimu, pogon je samo na agregat sa unutrašnjim sagorijevanjem, sa dostupnom „boost“ funkcijom koja po potrebi aktivira električni u slučaju da je povremeno potrebno više snage. U većini slučajeva, tijekom gradske vožnje, vozilo će biti ili u Hybrid Drive ili EV Drive režimu vožnje, radi optimalne efikasnosti.
Honda CR-V model za 2018. godinu proizvodit će se u kombinaciji sa Hondinim 1.5 l VTEC TURBO benzinskim agregatom i sa 6-stupanjskom transmisijom ili CVT transmisijom. Potpuno novi CR-V model neće imati dizel opciju na europskom tržištu.
Više detalja o potpuno novom CR-V modelu za europsko tržište znat će se sljedeće godine, prilikom predstavljanja modela koji će ući u serijsku proizvodnju, a zvaničan početak prodaje novog SUV modela na europskom tržištu planira se krajem 2018. godine.